Nastavení Outlooku

Poštou vám přijdou informace k přihlášení, kde naleznete jméno serveru, e-mail a heslo.

Pokud chcete používat Outlook, Outlook Expres, Thunderbird apod. server příchozí i odchozí pošty je mail.prolidi.cz, uživatelské jméno je název mailu, např. tomas@domena.cz. V Serverech odchozí pošty musí být zaškrtnuto Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření (pokud máte možnost, např. v Thunderbirdu, zaškrtněte v nastavení Odchozího serveru SMTP volbu "Pokud je dostupné TLS" což zajistí šifrování vašeho hesla atd.). Nicmémě doporučujeme používat SMTP server vašeho poskytovatele připojení, který by měl být součástí vaší smlouvy.

Ve složce Spam, kterou uvidíte ve webmailu nebo po přihlášení na IMAP, jsou odhozené spamy. V této složce můžete dohledat poštu, která se vám tam dostane nedopatřením označením jako spam. Většinou jsou to však jen zprávy ze zahraničí. V této složce se automaticky promazávají zprávy starší 14 dní.

Chcete-li nějakou zprávu označit jako Spam nebo Ham (opak Spamu, zpráva, která by nikdy neměla být označena jako Spam), pak si založte složku spam-pro-sa nebo ham-pro-sa a do nich zprávy překopírujte nebo přesuňte. Tím pomůžete AntiSpamu rozeznávat správně Spamy a Hamy. Složky budou automaticky promazávány.



© 2000-2017 Michal Novotný Všechna práva vyhrazena.
Web: www.prolidi.cz Podpora: podpora@prolidi.cz
Hotline: +420PROLIDICZ (+420776543429)